Balto: Real-Time AI-begeleiding voor contactcentra
Balto is een AI-gestuurd platform dat is afgestemd op contactcentra, en biedt real-time begeleiding aan agents voor effectieve communicatie tijdens gesprekken. De kernfunctionaliteiten omvatten real-time begeleiding, coaching en geautomatiseerde notities. Het platform biedt conversatieanalyse, kwaliteitsborging (QA) en integreert met meer dan 60 softphones en verschillende systemen voor contactcentra. Balto heeft als doel om workflows te stroomlijnen, de communicatie met klanten te verbeteren en de omzet te verhogen in sectoren zoals verzekeringen, financiën, gezondheidszorg en detailhandel.
De sterke punten van Balto liggen in de real-time ondersteuning voor agents, dynamische prompts en managementwaarschuwingen voor coaching. Het biedt een scala aan functies zoals Smart Checklist, Playbook Designer en real-time data-analyse om de gesprekskwaliteit en de effectiviteit van coaching te verbeteren. Echter, het heeft beperkingen zoals taalondersteuning, een smalle integratieomvang en een focus op callcenters.
Beoordelingen about Balto
Heeft u geprobeerd Balto? Wees de eerste om uw mening te verlaten!